Často kladené otázky (FAQ)

Kde sa môžem zaregistrovať?

Do Glow & know sa môžete zaregistrovať kliknutím na tlačidlo „Registrácia“ v pravom hornom rohu úvodnej stránky.

Kde sa môžem prihlásiť?

V pravom hornom rohu úvodnej stránky stále nájdete tlačidlo „Prihlásiť sa“. Kliknutím naň môžete zadať svoje prihlasovacie údaje.

Kde sa môžem odhlásiť?

Ak sa chcete odhlásiť, kliknite na svoje používateľské meno v pravom hornom rohu a potom na ikonu „odhlásiť sa“ úplne vpravo vo vašom profile (malé dvierka s malou šípkou).

Kde môžem zmeniť nastavenia svojho profilu?

Ak chcete zmeniť nastavenia, kliknite na svoje používateľské meno v pravom hornom rohu a potom na ikonu „zmeniť“ úplne vpravo vo vašom profile (malý zápisník s malým perom).

Ako môžem nahrať produkt?

Pred pridaním produktu musíte byť prihlásený (pomocou tlačidla „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu úvodnej stránky), potom môžete spustiť proces nahrávania kliknutím na tlačidlo „Nový produkt“ v pravom hornom rohu stránky so zoznamom produktov.

Ako môžem napísať recenziu?

Pred pridaním recenzie musíte byť prihlásený (pomocou tlačidla „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu úvodnej stránky), potom nájsť produkt v ponuke, posunúť stránku produktu nadol a kliknúť na tlačidlo „Pridať recenziu“ na napísanie recenzie.

Ako môžem napísať komentár? / Kde nájdem funkciu komentárov?

Ak to chcete urobiť, musíte sa prihlásiť do svojho profilu (pomocou tlačidla „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu domovskej stránky), potom vyhľadať produkt v ponuke „Krémy“, posunúť stránku produktu nadol a kliknúť na Tlačidlo "Pridať komentár" pod existujúcimi komentármi na napísanie komentára.

Kde môžem reagovať na recenziu?

Ak chcete odpovedať na recenziu iného používateľa, musíte sa prihlásiť do svojho profilu (pomocou tlačidla „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu domovskej stránky). Na recenzie môžete odpovedať aj tak, že vyhľadáte produkt v ponuke „Krémy“, posuniete sa nadol do spodnej časti stránky produktu a kliknete na tlačidlo „Odpovedať“.

Recenziu môžete lajkovať aj bez prihlásenia.

Prečo sa mi pod komentárom nezobrazuje tlačidlo odpovede?

Ak chcete odpovedať na recenziu iného používateľa, musíte sa prihlásiť do svojho profilu (pomocou tlačidla „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu domovskej stránky).

Kde nájdem popis zložiek (ingrediencii)?

Výberom konkrétneho produktu a rolovaním na stránke produktu zvyčajne nájdete zoznam zložiek. Ak na ingredienciu prejdete myšou, okamžite sa vám zobrazí jej popis aj bez kliknutia. Samozrejme, ak kliknete na niektorú ingredienciu, nájdete tam aj popis, ktorým sa dostanete na súhrnnú stránku, kde uvádzame aj produkty, ktoré vybranú ingredienciu obsahujú.

Ako môžem otestovať produkt?

Pre testovanie produktu je potrebné prihlásiť sa do svojho profilu (pomocou tlačidla „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu úvodnej stránky), následne vybrať položku ponuky „Testy“ z hlavného menu, kde nájdete testy ktoré momentálne bežia. Podmienky a ďalšie informácie ohľadom aplikácií nájdete aj na záverečnej stránke testov, ale hlavné pravidlo sa nemení, o testovanie produktu sa môžete prihlásiť, ak ste nám predtým napísali aspoň 10 schválených recenzií.

Ako môžem použiť funkciu „Moje police“?

Mnohí z vás už o túto skvelú funkciu žiadali a keďže si myslíme, že je to skvelá vec, vyvinuli sme ju pre vás. Ak ho chcete použiť, musíte sa prihlásiť do svojho profilu (pomocou tlačidla „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu domovskej stránky), potom kliknúť na svoje používateľské meno v pravom hornom rohu, prvú položku v lište ponuky na ľavá strana vašej profilovej stránky je funkcia "Moje police", kde si môžete usporiadať svoje produkty do vlastných kolekcií. Poličky vytvoríte kliknutím na znamienko plus úplne vpravo.

Ako vložím produkt na policu?

Na podstránke daného produktu pod popisom nájdete tlačidlo s 3 bodkami. Kliknutím na toto sa okamžite zobrazí možnosť pridať produkt do vašich políc.

Ako môžem vytvoriť zoznam mojich obľúbených?

Ak ho chcete použiť, musíte sa prihlásiť do svojho profilu (pomocou tlačidla „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu domovskej stránky) a potom kliknúť na svoje používateľské meno v pravom hornom rohu. Druhou položkou v lište menu na ľavej strane vašej profilovej stránky je funkcia „Moje obľúbené“, kde uvádzame produkty, ktoré ste označili ako obľúbené.

Ako môžem označiť produkt ako obľúbený?

Ak chcete použiť túto funkciu, musíte sa prihlásiť do svojho profilu (pomocou tlačidla „Prihlásiť sa“ v pravom hornom rohu domovskej stránky). Produkt môžete označiť ako obľúbený dvoma spôsobmi: stlačením ikony srdiečka umiestnenej pod popisom produktu na produktovom liste sa produkt pridá medzi obľúbené alebo stlačením ikony srdiečka vedľa fotografie akéhokoľvek produktu uvedené v akejkoľvek kategórii produktov v položke menu "Krémy".

Nahral som produkt, ale bol odstránený. Prečo?

Ak nahraný produkt zmizne, bol vymazaný, pretože už bol v našej databáze alebo bol nahraný neúplne/nesprávne.