Be Minimalist

Be Minimalist, čoraz menej neortodoxná značka funkčných, takmer jednozložkových produktov, vstúpila na trh s cieľom vyrábať ľahko zrozumiteľné produkty založené na vysokej koncentrácii účinných látok, ktoré robia to, čo hovoria, a plne uspokojujú potreby konkrétneho problému pleti. Indická značka formuluje každý výrobok podľa najvyšších profesionálnych štandardov a svojim zákazníkom vždy poskytuje jasné informácie o použitých zložkách, ich koncentrácii a funkcii, ktoré im pomôžu pri výbere. Spoločnosť ešte ani nezačala s platenou reklamnou kampaňou, keď humbuk okolo jej výrobkov organicky vyvolal obrovský nárast predaja. Dôležitou súčasťou obchodnej stratégie spoločnosti Be Minimalist je vzdelávanie spotrebiteľov, pričom využíva sociálne médiá na poskytovanie priebežného vzdelávania o zložkách, koži a ich vzťahoch tým, ktorí sú vnímaví.

Produkty