grüum
Greenum je príbeh štyroch dobrých priateľov z Manchestru, ktorí sa rozhodli dať výpoveď v práci, investovať svoje úspory a vyskúšať si prácu v kozmetickom priemysle. Všetko sa to začalo objavnou cestou v oddelení kozmetiky v supermarketoch: obrovská ružová sekcia naľavo, malá sivá kabínka napravo, nehorázne nečestné a priehľadné tvrdenia a závratné ceny... Prečo je tu taký rozdiel medzi pohlaviami? Prečo sú ženy také zmätené príliš komplikovaným výberom a prečo sú muži takí obmedzení? Prečo je dámska sekcia taká ružová a pánska taká sivá? Sú ľudia naozaj takí rozdielni? A je naozaj cena za dobrú kvalitu taká vysoká? Nie, je to jednoducho preto, že hŕstka globálnych spoločností ovláda svetový trh s kozmetickými výrobkami a za ich premrštené ceny môžu obrovské rozpočty na marketing, luxusné obaly a podpora celebrít. Ako protiváhu k tomu ponúka grüum namiesto neúprimného zisku transparentné a poctivé produkty pre obe pohlavia, ktoré slúžia skutočným potrebám a účelu a z ktorých si každý môže zostaviť svoju vlastnú zelenú rutinu. Britský tím strávil roky navrhovaním a zdokonaľovaním sortimentu so zložením inšpirovaným škandinávskymi ideálmi, postaveného na kvalitných zložkách, bez trikov a rozruchu, pre každého bez ohľadu na vek alebo pohlavie, v udržateľných obaloch, s nízkymi nákladmi a cenami.